• +30 210 300 3666
  • info@hashbytes.gr

Pegasus Web App e-Service

Το Pegasus e-Service αποτελεί σημείο αναφοράς για τα Συνεργεία Οχημάτων / Πώλησης Ανταλλακτικών καθώς προσφέρει τη δυνατότητα διαφοροποίησης από τις λοιπές επιχειρήσεις του κλάδου και ανεβάζει κατακόρυφα το επίπεδο των προσφερόμενων υπηρεσιών στο τελικό χρήστη. Συνδυάζει μοναδικές δυνατότητες και ιδιαίτερα χαρακτηριστικά  καθώς προσφέρει δυνατότητα στον πελάτη του Συνεργείου να έχει άμεση πρόσβαση στο μηχανογραφικό σας σύστημα (Pegasus Service ERP) ώστε να παρακολουθεί ο ίδιος τη πορεία των επισκευών που πραγματοποιούνται στο όχημά του, τον προγραμματισμό και την ολοκλήρωση των εργασιών, ενώ στο τέλος θα μπορεί να εκτυπώσει το παραστατικό του και να κάνει on line πληρωμή. Παράλληλα, θα μπορεί να βλέπει το Ιστορικό επισκευών των οχημάτων του, τους τεχνικούς που εκτέλεσαν τις εργασίες, προηγούμενα service καθώς και όλες τις λεπτομέρειες που τον ενδιαφέρουν (Κάρτα Καυσαερίων, ΚΤΕΟ κτλ).

Το Pegasus e-Service απευθύνεται σε κάθε Συνεργείο Οχημάτων ή Επιχείρηση Εμπορίας Ανταλλακτικών, ανεξαρτήτως μεγέθους και δυναμικής, που αναζητά μία λύση Άρτια & Αξιόπιστη ώστε να προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους Πελάτες κερδίζοντας την εμπιστοσύνη και τη προτίμησή τους. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η διασύνδεση με το Pegasus Service ERP που εξυπηρετεί τις on-premise ανάγκες της επιχείρησης.


Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα:

  • Η μόνη εξειδικευμένη  Web λύση για το κλάδο των Συνεργείων / Ανταλλακτικών που διαρθρώνεται σε πολλαπλά επίπεδα για να καλύπτει κάθε απαίτηση. Ο Πελάτης μέσα από ένα web browser θα κάνει login στο site σας ώστε να έχει άμεση πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα που τον αφορούν. Προγραμματισμός ραντεβού, Παρακολούθηση εργασιών σε όχημα, Κατάσταση Εντολής, Ιστορικό service, Εκτύπωση παραστατικού και on line πληρωμή μέσα από το PC, tablet ή κινητό 24/7/365
  • Παράλληλα, ως Ιδιοκτήτης του συνεργείου έχετε πρόσβαση στα δεδομένα του Pegasus Service ERP από οπουδήποτε/οποτεδήποτε (Εντολές οχημάτων - Αρχείο Πελατών/Προμηθευτών - Αποθήκη -Έκδοση παραστατικών - Παραγγελίες -  Αγορές κτλ). Θα έχετε ανά χείρας όλη το μηχανογραφικό σύστημα της επιχείρησής σας χωρίς να απαιτείται η φυσική σας παρουσία στο χώρο του Συνεργείου.
  • Άμεση έναρξη λειτουργίας, δίχως χρονοβόρες διαδικασίες εγκατάστασης - Ευέλικτη χρήση - Γρήγορη εξοικείωση των Χρηστών από το πρώτο 10λεπτο της εκπαίδευσης
  • Web CRM - Θα μπορείτε μέσα από το κινητό σας ή το tablet σας να έχετε πρόσβαση σε: Eισερχόμενα τηλέφωνα, προγραμματισμός ραντεβού, χρονοπρογραμματισμός μαζικής αποστολής email σε υποψήφιο πελατολόγιο κ.ο.κ. - Ιστορικό Επαφών με υποψήφιο πελατολόγιο. 
  • Loyalty - Διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό. Διαχειριστείτε Πόντους, Δωροεπιταγές ή  Κάρτες πελατών, εξαργύρωση Κουπονιών χωρίς την ανάγκη αγοράς επιπλέον module.
  • On-line αναβαθμίσεις (Updates) που αποσκοπούν στην ομαλή και αδιάλειπτη λειτουργία του site σας μέσα από οποιοδήποτε browser ενώ διασφαλίζουν την ορθότητα της σύνδεσής σας με τις τράπεζες για τις on line πληρωμές.
  • Χαμηλό κόστος συντήρησης που εγγυάται την αρμονική & αδιάλειπτη λειτουργία της εφαρμογής  και την ασφάλεια των δεδομένων σας
  • Εξαιρετική διεπαφή με Excel για Import/Export αρχείων όπως εισαγωγή δεδομένων από λοιπές εφαρμογές ή εισαγωγή αρχείων τιμοκαταλόγων των προμηθευτών/εξαγωγή εκτυπώσεων όπως οι οικονομικές καρτέλες - Σύνδεση με PDF printer για τη δημιουργία Ηλεκτρονικού Παραστατικού (e-Invoice)
  • Αυτόματη ενημέρωση Καρτέλας Πελάτη/Προμηθευτή από το Α.Φ.Μ. σε απευθείας σύνδεση με τη Γ.Γ.Π.Σ - Δημιουργία αρχείου για την Υποβολή Φορολογικών Στοιχείων (Μ.Υ.Φ.)


Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να συζητήσουμε τις ανάγκες σας