• +30 210 300 3666
  • info@hashbytes.gr

Pegasus Estiasi ERP Start UP

Το Pegasus Estiasi ERP αποτελεί τη 1η ΕΝΙΑΙΑ λύση που καλύπτει όλες τις δραστηριότητες της σύγχρονης Επιχείρησης Εστίασης. Ασύρματη Παραγγελιοληψία - Delivery - Take Away & Εμπορική Διαχείριση μέσα από μια εφαρμογή χωρίς πρόσθετα modules ή  λοιπές χρεώσεις. Η άκρως πετυχημένη πορεία του στην αγορά για πάνω από 15 χρόνια και οι δεκάδες πετυχημένες ενεργές εγκαταστάσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους, αποτελούν εγγύηση για την αξιοπιστία της εφαρμογής και τη συνεχή ανάπτυξή της ώστε να καλύπτει νέες ανάγκες που προκύπτουν.

Το Pegasus Estiasi ERP απευθύνεται σε κάθε Επιχειρηματία του κλάδου της Εστίασης που επιθυμεί να καλύψει απλές ή πιο σύνθετες ανάγκες λειτουργίας, πάντα με γνώμονα τις δικές του συγκεκριμένες απαιτήσεις: Εστιατόρια, Ταβέρνες, Cafe Bar, Delivery, Νυχτερινα Κέντρα, Πολυχώρους Διασκέδασης, Take Away, Καταστήματα Γρήγορου Φαγητού, Beach Bar, Ξενοδοχεία (Χρέωση Δωματίων). Επεκτείνεται με το Pegasus e-Delivery για την αυτοματοποιημένη online παραγγελία!


Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα:
  • Χωρίς Χρεώσεις ανά Θέση Εργασίας - Multi-user Άδεια Χρήσης - Σταθερά χαμηλό κόστος Ετήσιας Σύμβασης Στήριξης ανεξαρτήτως αριθμού σερβιτόρων/τερματικών PDA
  • Συμβατότητα χωρίς περιορισμούς στο hardware (Ταμειακή Μηχανή/ΕΑΦΔΣΣ/Thermal printers) - Ελάχιστη απαίτηση 2gb Μνήμη σε PC με Touch Οθόνη ή POS
  • Ασύρματη Παραγγελιοληψία στο λεπτό - Αξιοποιήστε κάθε συσκευή PDA - mobile phone - tablet (Android - iOS - Windows) - Εντελώς ΔΩΡΕΑΝ έως 3 χρήστες PDA (Σερβιτόροι)
  • Δυνατότητα Offline Λειτουργίας της Ασύρματης - Ελληνικό/Αγγλικό menu - Εξαιρετικά προσιτό κόστος για κάθε επιπλέον PDA (4+) & ΧΩΡΙΣ διαφοροποίηση στο κόστος της Ετήσιας Σύμβασης
  • Ενιαία Πλατφόρμα Λειτουργίας (Παραγγελιοληψία, Delivery, Take Away) για την άμεση εκτέλεση όλων των λειτουργιών της Επιχείρησης με ελάχιστα κλικ
  • Ευέλικτη χρήση - Γρήγορη εξοικείωση των Χρηστών από το πρώτο 10λεπτο της εκπαίδευσης
  • Εξατομικευμένο interface για κάθε χρήστη αναλόγως του πόστου που αναλαμβάνει με διαφορετικά "δεσίματα" (Σερβιτόροι ανά χώρο, Δικαιώματα ανά Χρήστη, Είδη καταλόγου ανά χώρο κτλ)
  • Σύγχρονη λειτουργία Delivery με barcode scanner για παρακολούθηση των Διανομέων και των πακέτων που αυτοί μεταφέρουν - ενημέρωση ώρας αναχώρησης και επιστροφής για αξιολόγηση του προσωπικού - Eμφάνιση επάνω σε χάρτη / Εμφάνιση διαδρομών - Χρόνος δρομολογίων
  • Σύνδεση με τηλεφωνικό κέντρο σε ελάχιστο χρόνο - Αναγνώριση κλήσης με modem
  • Εμπορική Διαχείριση μέσα από το Pegasus ERP για τη λογιστική εποπτεία και την οικονομική Εικόνα της Επιχείρησής (Διαχείριση Προμηθευτών / Αγορών, Συνταγές - Αναλώσεις Ά υλών - Δαπάνες Επιχείρησης - Προγραμματισμός Εισπράξεων Πληρωμών -  Στατιστικά /  Αναφορές κτλ)
  • Διασύνδεση με Modules (Hotel για τα Ξενοδοχεία, Retail για πολυχώρους Εμπορικής Δραστηριότητας που σερβίρουν, Champion για Χώρους Ευεξίας που προσφέρουν πλήθος υπηρεσιών)
  • Module CRM για καμπάνιες προσφορών sms/email  - Δημιουργία νέου υποψήφιου πελατολογίου
  • Διασύνδεση Υποκαταστημάτων -  Διαχείριση Franchise Επιχειρήσεων
  • Loyalty για την επιβράβευση πελατών με διαχείριση πόντων - έκδοση δωροεπιταγών
  • On-line αναβαθμίσεις (Updates) ώστε να είναι συνεχώς ενημερωμένη και εναρμονισμένη με τις φορολογικές ή λειτουργικές απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας 
  • Αυτόματη ενημέρωση Καρτέλας Πελάτη/Προμηθευτή από το Α.Φ.Μ. σε απευθείας σύνδεση με τη Γ.Γ.Π.Σ - Δημιουργία αρχείου για την Υποβολή Φορολογικών Στοιχείων (Μ.Υ.Φ.) - Δυνατότητα γέφυρας με τα πιο γνωστά λογιστικά προγράμματα της αγοράς

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να συζητήσουμε τις ανάγκες σας